Quattro Plant vindt persoonlijk contact met klanten erg belangrijk en hoewel de handel snel digitaliseert, kun je altijd bij onze accountmanagers terecht voor specifieke vragen en opmerkingen.
Als een van de eersten hebben we onze webshop zo ingericht dat deze real-time kan worden bijgewerkt. Dit betekent dat je er altijd op kunt vertrouwen dat de getoonde informatie actueel en accuraat is. Iedereen, zowel jij als wij, weet op elk gewenst moment wat er gebeurt. Je kunt altijd en precies de status van je bestelling inzien, maar je kunt er bijvoorbeeld ook op vertrouwen dat de getoonde producten geleverd worden zoals je deze besteld hebt.
Een snelle en soepele verwerking van je bestelling heeft absoluut onze prioriteit. Wanneer een item bij ons arriveert, wordt deze altijd door een van onze medewerkers geïnspecteerd. Met alle informatie die we verzamelen over je bestelling bieden we je de mogelijkheid om hier gebruik van te maken voor je eigen verkoop. Denk bijvoorbeeld aan digitale verkoop, terwijl het product nog onderweg is; dit kan voor jou veel voordelen bieden.
Tot slot is onze voorraad gekoppeld aan verschillende webshops, waarin kwekers en leveranciers hun voorraad uploaden welke wij selecteren op hoogwaardige producten.